Taylor Swift 最新專輯 Reputation 中,第二首主打歌- ...Ready For It?
在2017年9月3日釋出啦~

趕緊來看一下中英文歌詞吧~
 

 

 

《 ...Ready For It? -Taylor Swift 》

Knew he was a killer    First time that I saw him
自從我第一次看見她,就知道他是一名少女殺手

Wonder how many girls he had loved and left haunted
好奇他曾經流連在多少女孩之間

But if he's a ghost , then
如果他是一位鬼魂

I can be a Phantom     Holdin' him for ransom
我將會是魅影                抓著他向世界懸賞

Some , some boys are tryin' too hard
許多男孩努力地向女孩獻殷勤

He don't try at all , thoung
他卻不費吹灰之力得到女孩的心

Younger than my exes but ha act like such a man , so
雖然他比我得前任男友們都年輕,但是他表現得更加成熟

I see nothing better , I keep him forever
這是我遇見最好的        我要一輩子擁有他

Like a vendtta-ta
像個V怪客



I-I-I see how this gonna go
我知道接下來會發生什麼事

Touch me and you'll never be alone
撫摸我,你將不會感到孤單

I-Island breeze and lights down low
島上的微風徐徐,光線漸漸暗下

No one has to know
沒有其他外人需要知道現在的時光

-

In the middle of the night  ,  In my dream
在深夜中,在我的夢境中

You should see the things we do , baby
寶貝,你應該看見我們的一起創造的美好事物

In the middle of the night  ,  In my dream
在深夜中,在我的夢境中

I know I'm gonna be with you
我知道我將與你在一起

So I'll take my time
所以我這次按著我的腳步慢慢來

(Are you ready for it?)
(準備好了嗎?)


-


Me , I was robber 
我曾經是愛情的搶匪

First time that he saw me
他第一眼看見我時

Stealing hearts and running off and never saying sorry
他偷走我的心,並不會感到抱歉

But if I'm a thief , then he can join the heist
但是我是一名愛情小偷,他可以參與我的愛情搶案

And we'll move to an island-and
我們將會搬到小島上

And he can be my jailer , Burton to this Taylor
他可以當愛情監獄中的囚犯

Every lover known in comparison is a failure
每位戀愛中的人都知道最大的錯誤是將愛情互相比較

I forget their names now
我現在已經忘記前任們的名字

I'm so very tame now
現在的我只馴服於你

Never be the same now , now
現在是全新的我

-

I-I-I see how this gonna go
我知道接下來會發生什麼事

Touch me and you'll never be alone
撫摸我,你將不會感到孤單

I-Island breeze and lights down low
島上的微風徐徐,光線漸漸暗下

No one has to know
沒有其他外人需要知道現在的時光

-

In the middle of the night  ,  In my dream
在深夜中,在我的夢境中

You should see the things we do , baby
寶貝,你應該看見我們的一起創造的美好事物

In the middle of the night  ,  In my dream
在深夜中,在我的夢境中

I know I'm gonna be with you
我知道我將與你在一起

So I'll take my time
所以我這次按著我的腳步慢慢來

(Oon , are you ready for it?)
(準備好了嗎?)


-


Baby ,  Let the games begin    
寶貝,讓愛情遊戲開始吧

Let the games begin     Let the games begin  
讓我們開始吧                 讓我們開始吧 

Baby ,  Let the games begin
寶貝,讓愛情遊戲開始吧   

Let the games begin     Let the games begin
讓我們開始吧                 讓我們開始吧 

I-I-I see how this gonna go
我知道接下來會發生什麼事

Touch me and you'll never be alone
撫摸我,你將不會感到孤單

I-Island breeze and lights down low
島上的微風徐徐,光線漸漸暗下

No one has to know
沒有其他外人需要知道現在的時光

-

In the middle of the night     In my dream
在深夜中,在我的夢境中

You should see the things we do , baby
寶貝,你應該看見我們的一起創造的美好事物

In the middle of the night  ,   In my dream
在深夜中,在我的夢境中

I know I'm gonna be with you
我知道我將與你在一起

So I'll take my time
所以我這次按著我的腳步慢慢來


Baby ,  Let the games begin    
寶貝,讓愛情遊戲開始吧

Let the games begin     Let the games begin  (Are you ready for it?)
讓我們開始吧                 讓我們開始吧               (你準備好了嗎?)

Baby ,  Let the games begin
寶貝,讓愛情遊戲開始吧   

Let the games begin     Let the games begin
讓我們開始吧                 讓我們開始吧  

Are you ready for it?
你準備好了嗎?



※ 我正在學習英文,若有翻譯錯誤的地方,歡迎修正指教
※ 英文歌詞參考網站 https://genius.com/Taylor-swift-ready-for-it-lyrics
 

arrow
arrow

    Emily愛蜜莉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()